Crusader Kings II magyarítás 0.8d



Kicsit korábban érkezik (ha nem gond).
Habár a hétvégére ígértem a magyarítás 200 soros bővítését, de volt időm és nem leszek semminek az elrontója. A diplomácia immár !szinte! teljesen magyar, pár angol sor, amíg patchekkel érkeztek, vagy javultak, továbbra is angol nyelvű. A térképen Indiában is kísérletet tettem a területek átírására, szerencsére itt nem sok mindennek van, normális magyar átírása.


Ha hibát láttok, kérlek írjatok, itt, vagy ahol értek.

A következő verziókban a végére járok a tanácstagok eventjeinek (térítés, toborzás, adószedés, építkezés, stb...) ez 400+ sor, meglátom, hogy haladok vele, de várhatóan 2 hét múlva érdemes már keresni a blogot. Mondjuk húsvétra már magyarul lehet téríteni a pogányokat! :) Ha a legfrissebb verzió érdekel, katt IDE!

- LETÖLTÉS -

Az esetleges helyesírási hibákat igyekszem a következő alakalomra javítani, de jelezzétek ha láttok valamit! Ez sor meg nem lesz fattyú sor. Csak azért sem.

2 megjegyzés:

  1. Szia, találtam egy hibát. 1000 körül járok, és új elemként a török szultántól jönnek fel ablakok. De szöveg helyett csak kódok vannak:
    cím: EVTNAME 60201
    szöveg: EVTDESC 60201
    gomb: EVTOPTD 60201
    Próbáltam lefotózni, de csak az asztalt fotózza.

    VálaszTörlés
  2. EVTDESC60201 My men are restless and my ambitions must no longer be delayed. I must choose a juicy target and call my tribe to war!
    EVTOPTA60201 Merv is best!
    EVTOPTB60201 Khorasan seems natural
    EVTOPTC60201 Dihistan is rich and weak
    EVTOPTD60201 Samarkand first!
    EVTOPTE60201 Balkh... yes.



    Ennyit találtam róla, maga az evtname sehol sincs. Ez egy olyan fájlban van benne, ami az utóbbi patcheben érkezett 2.10 a fájlnév vége, ehhez én még nem nyúltam. Kizárásos alapon paradox bug. (C:\Users\név\Documents\Paradox Interactive\Crusader Kings II - útvonalra mentődnek a képernyőképek, amiket F11, F12, F10 szokott csinálni. (talán f10 a sima screenshot, és az f11 a térképes screen (shift+f11 térkép amin csak te vagy rajta)

    Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni érdemben, de ez nem az én saram:) egyenlőre;)
    Köszi a bug reportot egyébként!

    VálaszTörlés